Dobrodošli na spletni strani

OŠ Matije Valjavca Preddvor

Sodelovali smo na spominski slovesnosti pri bolnici Košuta

Šolski mladi pohodniki partizansko bolnico Košuta običajno obiskujemo aprila, tokrat pa smo prah s zgodovine odpihnili septembra in sodelovali na spominski slovesnosti ob 80.obletnici začetka njenega delovanja. Hvaležni smo našim prednikom, da so ne le sanjali, pač pa...

več...

Teden trajnostne mobilnosti tudi na naši šoli

Pešbus, delavnice - ustvarjanje na temo trajnostne mobilnosti z RE-USE materiali, likovni izdelki učencev, mega pobarvanka ter ozaveščanje pri urah pouka o pomenu trajnostne mobilnosti so dejavnosti, s katerimi se trudimo, da bi učence naše šole spodbudili, da v šolo...

Sodelovali smo na Ovčarskem balu

Učenci Podružnične šole Jezersko so sredi poletja kljub počitnicam aktivno sodelovali na pomembni prireditvi v domačem kraju, na Ovčarskem balu. Plesalci interesne dejavnosti Rajalne igre in ljudski plesi so se izkazali s spletom ljudskih plesov, prostovoljci pa so na...

Sprejem prvošolcev 2. septembra

V ponedeljek, 2. septembra, bo prag naše šole prvič prestopilo 38 otrok. Sprejem prvošolcev matične šole bo potekal v kulturnem domu ob 9.00 in na podružničnih šolah na Jezerskem ob 11.00 ter v Kokri ob 11.00. Vabila so bodoči prvošolci prejeli na dom. Prvošolcem in...

Prvi šolski dan za učence od 2. do 9. razreda

V ponedeljek, 2. 9. 2024, se pričenja novo šolsko leto. Podrobna navodila kako bo potekal prvi šolski dan učencev od 2. do 9. razreda dobite tukaj. Povezava do voznega reda avtobusnih prevozov in do spremembe voznega reda zaradi gradnje mostu.

Konec šolskega leta na Jezerskem

Tudi na Jezerskem smo šolsko leto sklenili s proslavo ob dnevu državnosti. 33. rojstni dan samostojne Slovenije so z nastopom na odru Županovega kota počastili vsi učenci podružnične šole, na tribunah pa so jih spremljali otroci iz vrtca in številni občani. Zbrane sta...

Nagradni izlet

V četrtek, 20. junija, se bomo z avtobusom odpeljali na nagradni izlet vzgojne dejavnosti Na poti k zdravju, prijaznosti in uspehu. Odšli bomo na kopanje v Terme Snovik Kamnik. Več informacij si lahko preberete tukaj.

Digitalne pasti

V torek, 4. 6., bo ob 20.00 še zadnja oddaja v sklopu oddaj Digitalne pasti. Naslov oddaje je IZHOD IZ NESKONČNE KRIZE. Geslo za dostop ni potrebno, oddaja poteka v živo preko povezave https://www.neodvisen.tv/ Voditelj: g. Bojan KODELJA  Gost v...

Pomladna prireditev na Jezerskem

Vabimo vas na Pomladno prireditev, ki bo v petek, 15.3.2024 ob 18.00 uri v dvorani Korotan.    Učenci in učiteljice PŠ Jezersko

VALJAVČEVE ZVEZDE

Vabljeni na prireditev Valjavčeve zvezde, ki bo v sredo, 6. marca 2024, ob 17.30 v avli šole. Nastopili bodo mladi šolski talenti, učenci od 2. do 9. razreda. Veselimo se vašega obiska!